onsdag 20 maj 2020

Back in the day

24 februari 2020
Medlemsvisning/förhandsvisning av The Gentlemen på Filmstaden Rigoletto salong 1.
Nära mitten av rad 7 sitter två killar.

Kille 1:  Jag brukar aldrig sitta här. Förut satt jag alltid på balkong. Back in the day fick man ju det. Du vet Avatar, när den hade premiär så satt jag där.
Kille 2: Varför var du och såg Avatar?
- Ja, den var så hypad, men det var ju sånt jag såg back in the day. Det är ju den film som har dragit in mest pengar av alla.
- Inte längre!
- Nä, precis, men det var ju det då. Jag fattar inte att James Cameron gjorde flera stycken. Alltså, okej en, men fem? Jake Sully heter huvudkaraktären.
- Gör han?
- Ja. Han har till och med en version där de pratar bara Navi, du vet urspråket, och jag fattade allt de sa. Jag var lite nördig back in the day.
- Varför har han gjort flera versioner?
- Jag vet inte.
- (Börjar sjunga lågt på Backstreet boys) Tell me why...
- Jag vet inte.
- (Upprepar samma sång) Tell me why...
- Fråga James Cameron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar