söndag 2 mars 2014

Så det kan bli


 
Så visade det sig att min girlfriends boyfriend kände sig sjuk och tyckte att jag var värd att gå på konserten istället för honom. Så det var väninnan M och jag, 40000 18-28-åringar, kungligheter och ett par i vår egen ålder. Galet packat både på golvet och läktarna och (bortsett från några som pucklade på varandra) så var det kalasstämning. Riktigt cool ljussättning och häftiga bakgrundsbilder. Efteråt konstaterade vi att det var som två timmars klubbhoppande. Det känns i benen idag.

På väg från den kaotiska situationen på toaletten (ärligt, hur tänkte de som byggde Tele2 arenan?) krockade vi nästan med Tommy Körberg som letade efter sin plats.

På min tid höll (rökarna) alla upp tändare. Numera håller vi upp mobilljus.



Och Tolvåringen? Hon klarade sig själv hemma. Jag messade under kvällen och kollade läget. När jag sa att jag älskade henne undrade hon om jag druckit för mycket. (Vilket jag inte hade.)
Ungen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar