tisdag 30 december 2014

Shop til you drop


Visst förstår jag att musiken i butiker är till för att jag ska shoppa mer, men jag brukar inte tänka så mycket på vilken sorts musik som spelas. Musiken i Monkis butik på Sergelgatan är dock så sabla bra att jag kan stanna upp och bara stå och digga istället för att handla. Med det inte sagt att vi inte handlar. Igår köpte Trettonåringen mer kläder än hon någonsin handlat vid ett och samma tillfälle i sitt liv. Så hade hon ju fått välfyllda presentkort av släktingar också. Ändå gav det bara en stämpel i Monkis kort. Det var lite dåligt. Fast vi kommer tillbaka ändå, eftersom det har blivit Trettonåringens favoritbutik.

Kanske kan Monki samla sin låtlista och sälja även den i butiken...? Jag skulle köpa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar