onsdag 24 december 2014

Sponsrade?

I min familj är vi kända för att tejpa mycket på paket. Det är alltid bra att ha en sax till hands. Det har blivit som ett mantra på födelsedagar och julaftnar. Som äldste är min pappa nog ändå värst. När Trettonåringen väl har tagit sig igenom själva inslagspappret så återstår en vältejpad kartong att ta sig in i.

När alla luckor på adventskalendern från body shop är öppnad och alla julklappar är öppnade så har vi ganska mycket att dela på, Trettonåringen och jag. Det är tur att vi har olika smak, så det är enkelt att dela upp allt.
Sjukt mycket pengar på det där bordet.
 
Det är ändå inget i jämförelse med vad som låg i julklapparna. Trettonåringen säger det själv: "Jag är bortskämd. När jag fyller år (om några månader) kommer jag inte att önska mig NÅGONTING."
 
Det som Trettonåringen älskade mest var dock kassen, boken och hälsningen från Lisa Bjärbo. Då blev jag utnämnd till världens bästa mamma. Där låg alla välfyllda presentkort i lä.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar