söndag 28 oktober 2012

Uhm...

Jag betraktar kartan över London inför vår resa. Vilka turistmål ska vi se? Var ligger de i förhållande till varandra? Det var väldigt länge sedan jag var i London. När var det senast egentligen....1999? Var det då jag var involverad med den där affärsmannen som hade ett dataföretag som nyligen introducerats på börsen...hmm...ja, det var det nog. Han som bjöd på fin middag på restaurant i Knightbridge - i närheten av hans tjusiga hem (med Ikeasoffa) - och som ville att jag satt vid bordet utan trosor under kjolen. Mjoo...som jag minns det så var det nog senast jag var där. Jag tror att jag var i London tre gånger det året. Fast den mest minnesvärda resan det året var ju den till Las Vegas. Det var en annan jag, i ett annat liv. Kanske kan jag hitta tillbaka till det jaget längre fram.

Hur gammal var jag när jag var i London första gången? Åtta år, tror jag. Jag minns glimtar av den resan. Elvaåringen kommer förhoppningsvis ihåg mer längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar