fredag 1 februari 2013

Long time coming

Looper var en av de filmer jag såg reklam för när vi var i London i november. Jag ville se den redan då. Bara att JGL är för mig ett tecken på att det är en bra film. Och, ja, det är en bra film. I stil med Inception då tiden slår knut på sig själv, eller hur jag ska beskriva det. Jag begrundade om Elvaåringen skulle kunna se filmen. Vi pratade igenom filmen efter att jag sett den och vi spolade förbi en scen som var en aning makaber, men annars satt Elvaåringen på helspänn och diggade den lika mycket som jag.

När jag ser JGL i första scenen fattar jag inte vad de gjort med honom, men sedan inser jag att de fixat hans läpp eller nåt för att han ska likna Bruce Willis. Not the same pretty face, but still cool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar