onsdag 29 februari 2012

Movie magic

Jag hyrde äntligen Crazy, stupid, love igår genom boxen hemma. Det var en skön rulle. Jag skrattade högt flera gånger. Jag njöt av Ryan Gosling, på alla sätt. Att han har en snygg kropp är aldrig ett minus, men när hans ena öga skelar en aning är han ju ännu charmigare. Jag visste faktiskt inte att det var Gosling som spelade huvudrollen i Lars and the real girl. Den rullen var ju underbar. My type of wierd. I mitt huvud var det Jason Lee från My name is Earl som spelade Lars. Emma Stone är en av mina absoluta favoriter. Jag gillade henne i EasyA och i Niceville. Hon gjorde sig bra på Oscarsgalan också. Hon är så avslappnad.

Idag blir det Journey 2 på bio, med tre 11-åringar. Jag hoppas att den inte skrämmer skiten ur dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar