måndag 18 juni 2012

Njutningsfullt, eller inte alls

Jag har tänkt på det här med att kyssas. Jag älskar att kyssas. Det är något av det bästa jag vet, och har ofta fått höra att jag är bra på det. Fast det måste vara på mitt sätt, ganska mjukt och långsamt. Visst, det kan bli hetsigt, eldigt och jag kan vara bitsk, men det är ändå retfullt och mjukt på ett skönt sätt. Det ska inte vara galet hårt och brutalt. Det jag tänkt på är de som jag kysst (ja, vissa män då, alltså) som insisterar på att suga min tunga ur sitt fäste, och vill att jag ska göra detsamma med deras tunga. Jag brukar vägra. Jag har aldrig fattat vitsen med det där. Det känns inte skönt någonstans. Det är mest bara obehagligt. Är det många som tycker om det? Är jag kanske konstig...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar